發文作者:Josaphat Tam | 七月 19, 2009

有趣對話(二) 馬拉松食飯篇

馬拉松食飯篇-歷時2個鐘
某天放學後的午餐時段,媽媽於1:15pm將翊翊的午飯放於枱上,然後叫他吃飯,但突然下起雨來。
翊:媽媽,我想睇落雨!
媽:好呀!不過一陣好啦!
(他真的睇了一兩分鐘便回飯枱吃飯。)
翊:(他一坐下便給媽媽派定心丸。)我會好乖架!我一定會食哂碗飯。我係大人,唔係BB,唔駛人人餵!
(然後,佢就開始唱歌,一連唱了三首有音冇詞的歌才停。)
翊:呀!唱咩歌好呢?!
(前後已擾攘了半粒鐘,我已經眼火爆...突然,他開始慢慢食,但有如蝸牛一樣。我在想,應該鬧佢好,還是比d耐性。但我真的好嬲,似乎要開火發炮了。跟住佢又食了一啖...)
翊:唔!媽鎷,妳煮得好好味喎!
翊:(他見我已食完飯,豎起手指公來讚我...)妳好叻呀!妳咁快就食,完妳真係乖仔!
(本來要發的炮彈,即刻俾佢淋咗兩盆凍水,唔發得住,保持笑容。)
媽:真係多謝你的讚賞喎!咁你快d食啦!
(已經過了一個小時,佢自己又繼續”嘆”午餐,”筆”起了一啖菜菜在匙羮裏,然後自豪地給我看...)
翊:妳睇吓我幾健康!
媽:係呀!又真係好健康喎!
(媽媽的面容上雖然充滿笑容。但內心卻想大力地”鍊”住佢條頸啦!媽媽實在不能再對住佢了,於是走開打電話給爸爸,細聲地同志超講佢d惡行和有關買餸的事。)

翊:係邊個黎架?
媽:係daddy黎架。
翊:你做咩講得咁細聲啫!大聲d啦!
媽:你專心食飯啦!都唔關你事!
翊:總之妳大聲d啦!我都要聽到。
(同志超收線後,看看翊翊碗飯,Well, 仲有幾啖,似乎終點在望。但我都係等得太耐,我就建議佢不如唔好食啦!給翊翊講了幾次"唔好再食了"。)
翊:我都已經同妳講過好多次啦!都話唔可以收咗我碗飯咯。如果妳收咗,我會嬲架!
媽:咁你繼續食啦!
(突然又來一個電話,原來是我妹妹,我同妹妹講一句,翊翊也模仿我講電話。
媽:喂!呀妹,我唔同妳講啦!翊翊還差兩啖就食完,之後再打啤你啦!

(終於食完了...)
媽:你睇下個鐘,你由1點3食到3點3!實在太慢啦!
翊:都唔係好慢啫!個鐘都冇郁過!
(我個心實在想爆炸啊!!!)

發表迴響

分類

