發文作者:Josaphat Tam | 七月 19, 2009

有趣對話(六) 食飯擔心篇

食飯一事係媽媽和翊翊的大戰場和磨擦點,好多時候都係嗌交,痛打和大哭收場〔打手註:當然只是其中一方〕。經過同朋友分享和看見其他姊妹耐心地對待他們的兒女的好榜樣,我實在要多給耐性和多給讚賞。結果某天的午餐時段,翊翊吃飯的表現幾好,我就讚佢...
媽:你好乖呀!你食得好好喎!
翊:媽媽,你唔駛讚我架啦!
媽:哈!哈!哈!(唔通我讚得過盛?)
翊:你唔駛擔心我架啦!我以後食飯會專心架啦!

媽媽的內心都很得安慰,但佢講呢番話既時候-仍在座椅上企高企低,佢真係”講就天下無敵,做就無能為力”... 

發表迴響

分類

