發文作者:Josaphat Tam | 十月 12, 2009

有趣對話(十一) 信仰牆頭草

吃飯的時候,爸爸或媽媽多數都會叫翊翊帶領謝飯祈禱.如果他心情好,他就會諗出老師教的謝飯禱文,若然他心情不好或沒有興趣的話,他就會不肯祈禱.
媽:你點解唔謝飯祈禱啫?
翊:我都未信耶穌.(那代表他將不會作謝飯祈禱,而且樣子顯得佷”招積”.)

(事緣背景:當媽媽生完翹翹之後,嫲嫲就來陪月照顧.嫲嫲會和我們一起吃飯,但她並沒有謝飯祈禱,翊翊就好奇地問為何嫲嫲
      不跟他一樣祈禱呢?媽媽就向他解釋因為嫲嫲未信耶穌,所以就不會祈禱.他把這些記在心裡,然後在他認為合用的
      場合應用出來.)

昨天返完教會,吃過午飯,坐巴士途中,事情起了180度的轉變.翊翊的手指住巴士上的玻璃窗,然後問媽媽......
翊:我可唔可以整跌d窗?
媽:緊係唔可以啦!如果你整跌咗,你就會跌出去,然後你就會俾車撞,仲會車到你扁一扁,你隻手以後都唔可以拖到媽媽架啦!
翊:咁我會去邊呀?
媽:去邊?你咪落地獄囉!你話你未信耶穌嘛!

這時候,翊翊的面上立即顯出”拗底”的樣子,好似有少許擔心咁.不過在電光火石之間,佢立即改口風......
翊:我信咗好耐架啦!
爸:係咩?幾時呀?
翊:好耐之前囉!
爸:你點樣信呀?
翊:信咗好耐啦!
爸爸連翻追問佢點樣信,翊翊都係答”好耐之前囉”,well其實佢唔明我們問咩.
媽:爸爸唔係問你幾時信,而係問你點樣信呀!
翊:唔知喎!
(然後他的心情已變得輕鬆,面上再現笑容)

到了晚上,爸爸幫翊翊沖涼,爸爸再問翊翊......
爸:你係咪信耶穌架?
翊:我信左啦!
爸:咁你祈咗禱,講咗俾耶穌知未呀?
翊:未喎!
爸:咁你跟我祈禱啦!(然後爸爸逐句教翊翊)
翊:主耶穌,我有’拽拽”,求你原諒,做我的救主......
爸:你依家信咗耶穌啦!等陣沖完涼出去話俾媽咪知你信咗耶穌啦!

沖完涼,翊翊好開心的跑去媽媽那兒講......
翊:我信咗耶穌啦!
他想將在廁所的情況向媽媽複述,但是......
翊:我有’拽拽”,咩話(望向爸爸想攞指示,好複雜,佢唔識再講了)

現今D細路真係估佢唔到,到現在,我們都係信住佢先啦!唔知幾時又會轉馱.
生日蛋糕

發表迴響

分類

