發文作者:Josaphat Tam | 二月 20, 2010

志超待老婆真好

很多人都知,我們的家樓下就是花墟.
今天,志超放工帶了一束鮮花回家,說是送給老婆(我)的,不過我覺得頗特別.
老婆:無端端,點解會有札花既?
超   :送給你的,不過札花係街邊執的.
老婆:係街執?邊度呀?
超   :咪係街囉.
老婆:鬼唔知咩?係邊條街啫?係青衣呀!
超   :係我放工行返黎花墟果度,仲差一腳就給我踩扁.我估係D人唔小心跌左無攞返,我見到覺得唔好"晒".
老婆:咁你知唔知,呢種花D人多數是買來插係骨灰堂先人的插花位度.你要黎送俾我?
老婆:如果我聽日同人講你送左一札係街度執返黎的花給我,D人有咩反應?
超   : (他自己都忍不住大笑起來)

Responses

  1. 譚生譚太,你們好搞笑呢!


發表迴響

分類

