發文作者:Josaphat Tam | 四月 16, 2010

他太愛做功課了

雖然有時翊翊的"癡"身,食飯好慢或間中的不聽話會令到媽媽好嬲,但係佢有個特別愛好—做功課,卻令媽媽覺得他離奇的乖.
原來翊翊係好鍾意做功課的,希望這方面係佢一世的讀書過程裡都唔好變,咁我就舒服些以及少一個破壞親子關係的磿擦點.

事件一:當時弟弟出世無幾耐,還時好細,媽媽先要氹好弟弟瞓覺,弟弟才肯飲奶,前後起碼要用一小時,但如果弟弟中途醒了就不肯再飲了.
            就在這情況下,翊翊在書包裡找到聖誕節假期作業,差不多有二三十頁.我同翊翊講餵完弟弟飲奶才教他,他唔肯,還要我即刻教他
            做.我惟有同佢講做幾頁,留下其他的明天才做,他點都要全部做晒.結果哥哥點都要做,弟弟點都唔飲,而我的內心就點晒火,都唔記
            得當時有冇炮轟翊翊.

事件二:有了第一次的經驗後,我明知無時間教翊翊做功課,我就會收埋或唔講俾翊翊知有功課做.直到我有時間及翊翊玩玩具玩到悶時,我
            就會問他想唔想做功課,他就會非常雀躍地叫好,要做.只需一個多小時,他可以將全本假期作業一次做晒,全完唔覺悶和攰,真佩服.
            這樣,我們就可以在假期裡安枕無憂地去玩lu.

事件三:翊翊是返全日制的,所以他的功課通常已在學校完成. 但昨天要提早帶翊翊放學去攞謢照,晚上才突然醒起翊翊應該未完成功課.
            當時他正同爸爸玩飛行棋,我把功課拿出來,叫他玩完才做.他咩都唔理,即刻撇棄個副飛行棋和爸爸去做功課.爸爸頓時好似變左
            個孤兒仔,翊翊全完無理會他的感受,如果當時有一陣冷風和一片掉下來的枯葉於爸爸身邊經過,肯定會為這個畫面添上幾分凄    
            涼……
           

發表迴響

分類

