發文作者:Josaphat Tam | 四月 16, 2010

有趣對話(十七)家務篇

今次的場景又係翊翊在食飯和媽媽在晾衫.無需報導其食飯速度,全世界都知道答案,除非突然快左,咁就報導.媽媽都唔佢咁多,一於去做家務,交給爸爸去陪佢啦!但係翊翊真係好想媽媽陪佢,於是…..

翊翊:媽媽,你幾時先做完家務呀?
媽媽:有排呀!一世都做唔完.
爸爸:(冇講嘢,但是給媽媽看到他在暗笑)

唉!媽媽對於做全職家庭主婦好似開始顯得有些疲倦和出現一股悶氣咁喎!無他既,鬼叫D塵埃實在太戀慕我們的家,媽媽用一個鐘辛苦拖完的地,D塵唔夠兩秒又返來囉;又無他既,屋企個個無論大中小都好鐘意凌亂美,就算執完,都好快變亂葬崗,可能咁樣先有家的感覺.我的時間夾雜著家務和自由在每一天的廿四小時裡,看似煩忙,又看似悠閒;我的生活空間主要集中在煩囂的油尖旺區的太子家中和道路上,似是營營役役,似是享受生活.原來做師奶也高低起伏的時候,低潮過後,我會捲土重來,因為我還要走的道路甚長…..起來…..起來…..
有人曾經同我講過:家庭主婦是一份榮耀的事奉.為著此,我會帶光榮去完成我的任務.
所以如果你身邊有D專業的家庭主婦(我覺得起碼要有10年的主婦經驗,有30年經驗的簡直係師父級人馬),千祈唔好睇低,還要向她們好好學習呢!我剛起步,還有很多發展的空間啊!希望我都可以做到一個專業的家庭主婦啦!
話雖如此,爸爸工作和事奉都好辛苦架,要好似佢咁要用咁多努力和腦力,我就會佢咁叻了.所以爸爸和媽媽都要加油呀!
唔記得左,爸爸的暗笑是咩嘢意思呢?

發表迴響

分類

